"Sausage Party" razvalio američke blagajne

Animirani film “Sausage Party“, iako neočekivano, dostigao je ogromnu popularnost kod publike. Kako i zašto je ova komedija osvojila srca ljudima širom bioskopskih sala?

Foto: Screenshot

Za neočekivani proboj ovog naslova najzaslužniji su sledeći razlozi:

1. Originalnost. U vreme proizvodnje nastavaka filmova, rimejkova velikih klasika i pričama o superherojima pojavili su se oni – hrana iz supermarketa koja priča, hoda i diše i pokušava da otkrije smisao svog postojanja.

2. Veoma popularan trejler koji je imao više od 182 miliona pregleda kada je objavljen i koji je postao najveći hit u istoriji Sonija.

3. Film se izuzetno dopao i fanovima i kritici.

4. Soni je odabrao pravo vreme emitovanja filma.

5. Glumac Set Rogen se potrudio oko marketniga. On je, pre same objave filma, učestvovao u nekoliko video-snimaka u kojima se igra sa hranom koja „priča“… Budžet od marketinga korišćen je za internet-promociju.

Iako je film napravljen od relativno skromnog budžeta od 19 miliona dolara, uspeo je da zaradi skoro 34 miliona.

Predsednik Sonijeve svetske distribucije, Rori Bruer kaže da je za deo uspeha zaslužna dobra saradnja iza scene.

“Režiseri, kao i sam film, inspirisali su marketinški tim da rade i stvaraju drugačije“, kaže Bruer.

Film je režirao Konrad Vernon i Greg Tirnan, a glasove daju, između ostalih, i Majkl Sera, Džejms Franko, Salma Hajek, Džona Nil.

Zbog prevelike popularnosti koju je stekao potpuno neočekivano i za relativno kratko vreme, Set Rogan kaže da razmišlja o nastavku „Sausage Party 2“.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s