Alan Mur potvrdio da prestaje da radi stripove

Autor popularnih stripova “Watchmen”, “V for Vendetta”, “The League of Extraordinary Gentleman” i “The Killing Joke” planira da se posveti filmu i pisanju.

Foto: Screenshot

Na pres konferenciji u Londonu, koja je održana povodom predstavljanja njegovog najnovijeg dela – “Jerusalem”, Mur je saopštio da je “u njemu ostalo još oko 250 stranica stripa” i dodao da je odluku doneo kada je shvatio da se oseća suviše opušteno u ovom mediju.

“Mislim da sam stvorio dovoljno stripova . Učinio sam sve što sam mogao. Mislim da će, ako budem nastavio da radim strip, moje ideje neminovno početi da trpe. Da će čitaoci početi da smatraju da ponavljam istu priču, a bolje od toga zaslužujemo i vi i ja”, rekao je.

Leave a Reply

