Stefan Kapičić opet superheroj!

Srpski glumac Stefan Kapičić  trenutno je u Vankuveru, gde u društvu Rajana Rejnoldsa i reditelja Dejvida Liča snima drugi deo filma o popularnom Marvelovom junaku Dedpulu, a premijera se očekuje sledeće godine.

– Trenutno sam u Vankuveru. Snimanje drugog dela „Dedpula“ je u toku, a pravo ovamo sam stigao iz Berlina. Tamo sam završio snimanje serije „Counterpart“, rame uz rame sa Dž. K. Simonsom. Bila mi je velika čast i zadovoljstvo – rekao je Kapičić.

On je veliki ljubitelj stripova još od detinjstva, a prilika da zakorači u Marvelov svet otvorila mu je mnoga vrata.

– Uvek se naježim kada pomislim na to da sam dobio ulogu Kolosa. Snimao sam ranije u Americi, imao sam više od 80 uloga, ali osećaj da sam dobio priliku da igram „Marvelovog“ Kolosa je neverovatan! Ponekad ne mogu da opišem taj momenat, a kada pomisliš na to, osetiš se ponosno i srećno – rekao je ranije Kapičić.

Leave a Reply

