Nova južnokorejska serija za jedan dan postala popularnija od serije „Squid Game“

Izgleda da je svet željan južnokorejskih serija, a Netflix i te kako ima nameru da to iskoristi. Naime, samo 24 sata nakon što je plasirana, horor serija Hellbound postala je svetski fenomen i pretekla Squid Game po gledanosti u više od 80 zemalja.

poster za Hellbound

U svetu u kome je serija smeštena, ljude posećuju nebeska bića koja ih obaveštavaju o tačnom vremenu i vremenu kada će umreti. Kada za to dođe vreme, do ovih grešnika dolazi tim demona koji ih spaljuje i šalje direktno u pakao.

U takvoj situaciji izbija masovna histerija i ljudi se okreću religioznosti i fanatičnom praćenju pojedinih grupa posvećenih „spasenju“. Jedna od njih se izdvaja i mnogi postaju sumnjičavi oko njene uloge u svemu, što dovodi do daljeg istraživanja tajni.

Pilot epizoda ove serije premijeru je imala na Međunarodnom filmskom festivalu u Torontu u septembru ove godine. U međuvremenu, Squid Game, koji je premijeru na Netfliksu 19. septembra, zabeležio je neverovatnu popularnost – 142 miliona pregleda u 94 zemlje i ukupno 46 dana na mestu najgledanije serije, što je dovelo do najave druge sezone.

Serija Hellbound za sada nema toliko visoku ocenu, ali brojevi pregleda rastu, tako da je ušla i u 10 najgledanijih naslova na Netfliksu u Srbiji.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s